Bewertungen von Mr. Sushi Horst

Neue Beurteilungen

5.0
Saskia Bruisten
19 August 2025

Heerlijk!!!

Henry
18 August 2025

Altijs goed

van Berlo
17 August 2025
Safae
17 August 2025

Heb al heel vaak besteld en altijd wordt mijn gember vergeten. Dit keer heb ik het zelfs bij de opmerkingen erbij gezet dat ze de gember aub niet moesten vergeten aangezien ik weet dat deze 9/10x wordt vergeten. Open ik mijn bestelling zijn we alsnog mijn gember vergeten. Dit was wel een flinke erger moment maar is vervolgens gelukkig wel weer opgelost omdat ze deze snel na leverde. Maar er mag echt beter op de bonnetjes gekeken worden voor deze weg worden gebracht. Desnoods markeer je direct bij uitprinten van het bonnetje de belangrijke dingen die je zou kunnen vergeten zoals dus de gember bijvoorbeeld.

Marc Aerts
15 August 2025

Heerlijke verse sushi

Corina
8 August 2025
Susan
5 August 2025

Fijn en goed verpakt waardoor je gemakkelijk een grote bestelling mee kunt nemen. En de sushi was allemaal heerlijk

Danique
25 Juli 2025

De sushi was heel lekker, het enige jammere vond ik dat ik aangegeven had geen avocado in m’n sushi te willen en in plaats hiervan komkommer, en dat overal ineens avocado in zat.

Heesakkers
25 Juli 2025

Vandaag hadden we de speciale crazy Fire dragonroll, niet normaal zoo lekker!

G
17 Juli 2025

Alles lekker en goeie service

Annie Camps
16 Juli 2025

levering was 15 min later dan aangevraagd, mail dat het onderweg was was al 5 min over aangevraagde tijd. contact en eten was prima,

Bartels
13 Juli 2025

Heerlijke sushi! Alleen jammer dat het 20 minuten later kwam dan aangegeven. Besteld voor 16:30 en om 16:50 ontvangen. Bezorgen kan dus wel beter maar de kwaliteit uitstekend

Thijs
12 Juli 2025

Prima sushi, goede deals, minpuntje: opmaak kan beter, vooral de maki spicy tuna was erg slordig, de sriracha mayo zat deels op de andere maki roll.

Mayra litjens
4 Juli 2025

Was erg lekker en nog goed warm

Edwin
26 Juni 2025

Ik snap nog steeds niet dat als je een kadobon inwisseld (waarvoor ook betaald is!) de freeroll niet meer telt. Ik snap dat als mr sushi korting geeft, maar bij een kado bon niet. Beetje raar, de sushi was lekker zoals je mag verwachten

S
25 Juni 2025

Lekkere sushi zoals altijd! Jammer dat je tijdens bestellen een free sushirol kunt bestellen en die er de t/m de betaling in staat en vervolgens bij thuiskomst blijkt dat deze toch eraf is gehaald ivm een kortingscode.

Lianne
25 Juni 2025
Ingrid
22 Juni 2025

Zoals altijd was t weer heerlijk. Dank jullie wel!

Jacobs
21 Juni 2025

Was lekker

Sinar
8 Juni 2025

Vers en snel klaar

Janne
26 Mai 2025
A.Rutten
12 Mai 2025

Het eten heerlijk en vers

M Janssen
5 Mai 2025
Sinar
3 Mai 2025
Kim
29 April 2025
Ron
24 April 2025

Goede service! Er werd goed rekening gehouden met allergie.

Lieke
16 April 2025

Het was weer heerlijk en snel

Carin
15 April 2025

De sushi was lekker. Alleen schrok ik bij het afhalen van de sushi van de slecht ogende ruimte waar jullie in zitten…..

Sanne
10 April 2025

Weer heerlijk gegeten!

Joyce
31 März 2025

Prima bezorging, mooi optijd. Sushi ook prima. Alleen wasabi alweer vergeten. Waarom optie “geen wasabi” op de site als dit er standaard niet bij zit?

Ingrid
30 März 2025

Heeeerlijk! We hebben er weer volop van genoten. Dank jullie wel!

G
29 März 2025
Paul
27 März 2025

Altijd vriendelijk en lekker.

Sterre
26 März 2025

Vriendelijk en lekkere sushi.

Annie Camps
25 März 2025

de Poke Bowl zitten in te grote zakken waardoor ze omvallen. De mooie presentatie is dan ver te zoeken en al jullie werk is voor niets geweest. we hebben wel lekker gegeten en de bestelling is optijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Viktoriia Railian
16 März 2025
Jose
9 März 2025
Jenny van de Lisdonk
9 März 2025

30min later bezorgd. Geen stokjes, soyasaus en wasabi bij de bestelling….

Yv
9 März 2025

Fijn als de ingeschatte tijd niet meer dan 10 minuten afwijkt tov werkelijke bezorgtijd. Ik had 17.25 besteld en dan de optie zo snel mogelijk aangevinkt, verwachte bezorgtijd was 18.30 uiteindelijk kwam het 19.10 uur.

Marion Gommans
9 März 2025

Erg lekker!

Sasha
8 März 2025
Patty Vennekens
6 März 2025
Janssen
3 März 2025
Kim
1 März 2025

Het was heerlijk dankjewel!

S Janssen
28 Februar 2025

De bestelling was een half uur te laat. Gezien dat het carnaval is, was dit wel te verwachten. Eten was heerlijk!

Jaap
26 Februar 2025

Heerlijke sushi

Lianne Deckers
22 Februar 2025

De bestelling was 20 min te laat. De sushi was wel lekker.

Twan
20 Februar 2025

super lekker en snel bezorgd een aanrader

Lisa
19 Februar 2025

Goed geholpen, vriendelijk personeel en de sushi was heerlijk!

Van Mierlo
15 Februar 2025

Valentijn special was met shrimp tempura, we hadden gyoza ontvangen... ook lekker hoor maar klopte dus niet helemaal.

Bryan Tissen
14 Februar 2025
Elena Van Rengs
14 Februar 2025

Ik bestel regelmatig sushi en elke of bakje gember vergieten of wasabi… vandaag bezorger moest twee keer naar ons toekomen omdat en gember en wasabi waren vergeten….

Mieke
9 Februar 2025

Het was weer super lekker 👍🏻

Anne de Swart
3 Februar 2025

Lekker! Ik had ook voor gember betaald maar deze was helaas vergeten bij de bestelling

G
31 Januar 2025

Vergeten de freeroll toe te voegen, na een telefoontje kreeg ik m alsnog erbij. Top!!

Anke vlemminx
30 Januar 2025

Sushi was lekker. Echter, wij hadden meatlovers besteld en de roll met truffel zat er niet bij. Dit direct na de bestelling aangegeven via het klachtenformulier, maar geen reactie ontvangen.

Brigitte Jansen
29 Januar 2025

Op zich was het lekker. Alleen jammer dat de op de website beloofde gratis rol er niet bij zat…

Rob
26 Januar 2025

Weer erg goed zoals altijd

Helen
24 Januar 2025

Minder per portie en erg kleine loempia's

Antwort von Mr. Sushi

Hi Helen, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

X
20 Januar 2025

De spring onions ontbraken bij de gyoza bucker, dit is niet de eerste keer dat deze er niet op zitten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak, en jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Minke
13 Januar 2025

Lekkere sushi :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Riny Van Pol
12 Januar 2025

De kleine loempia's waren koud Ik kreeg een mail dat de bestelling onderweg was en dat duurde nog 15 minuten terwijl wij maar 5 minuten van het restaurant wonen Er zat geen ene saus of stokjes bij

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

A. Gielen
4 Januar 2025

Familiebox, heerlijk vers en voldoende variatie in sushi. Aanrader.

G
31 Dezember 2025

Lekker gegeten, alleen jammer dat zelfs nadat ik had gevraagd de sausjes niet te vergeten ze er toch niet bijzaten voor de warme bites

Sanne
24 Dezember 2024
Kim
20 Dezember 2024

Super lekker weer zoals altijd!

A. van de Meerendonk
11 Dezember 2024

Sorry maar dit is de derde keer dat order niet compleet is.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat dit het geval was, onze excuses voor het ongemak. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ildiko
9 Dezember 2024
S Versleijen
5 Dezember 2024
Ron Oudendijk
1 Dezember 2024
Twan
30 November 2024

heerlijke sushi en snel bezorgd, een aanrader

L.
29 November 2024

Mr. Sushi in Horst is fantastisch. Op tijd bezorgd, vriendelijke bezorgers, overheerlijk eten…. Wat wil je nog meer? Ik ben blij!

Sandra Litjens
26 November 2024

Complimenten voor de service, Bedankt voor het verjaardagscadeautje!

Jules
17 November 2024

lekker gevarieerd bakje sushi.

Hen
10 November 2024

Altijd lekker!

Rianne
5 November 2024

Perfecte timing om 17.30u exact was de bestelling klaar. En de Winter Box Special was voortreffelijk! Goede prijs voor hetgeen wat je koopt.

Janne
28 Oktober 2024
marianne
21 Oktober 2024

Hele vriendelijke bezorger en de sushi was heerlijk vers

Kim
21 Oktober 2024

Heerlijke sushi!

Kim Peeters
19 Oktober 2024

De sushi hoort normaal toch koud te zijn? Deze was warm toen we hem bezorgd kregen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kim, sushi hoort in principe lauw te zijn bij het serveren. Het is niet de bedoeling dat de sushi echt warm is, dus wanneer dat het geval is mag u altijd even telefonisch contact met ons opnemen. Dan kijken we of we dit dezelfde avond nog netjes kunnen oplossen.

Lianne Deckers
14 Oktober 2024

Half uur later bezorgd dan ik had besteld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lianne, onze excuses dat we iets te laat waren met bezorgen dit keer... Zullen er de volgende keer weer extra goed op letten!

J.S
12 Oktober 2024

Lekker en goede service

Mieke
12 Oktober 2024
Jose
11 Oktober 2024
Linda
4 Oktober 2024

Super lekkere sushi! Klaar op aangegeven tijd en super kwaliteit

Mieke
28 September 2024

De chickenroll was heerlijk!!!

t.
27 September 2024

super

Marij
22 September 2024

Heerlijk en goed verzorgd!

W en I
14 September 2024

Eerste ervaring. Niks aan op te merken. Afgehaald en lekker thuis van genoten

Sanne
13 September 2024

Altijd geweldig lekkere sushi! Deze keer de nieuwe winterbox besteld, geweldig.

Fred
9 September 2024
Helga De Beus
7 September 2024

Zo lekker gegeten en zo fijn dat het ook bezord werd op onze camperplaats de zandberg in Meterik.

Anita Rubie
6 September 2024

Jammer dat de freerol niet was meegeleverd en het lijkt of de zalmplakken steeds kleiner worden. Ze zijn de helft t.o.v. eerdere bestellingen. De bezorgers zijn heel vriendelijk en goedlachs.

Mieke
31 August 2024

Het was erg lekker!

Diederick
25 August 2024

Vind altijd hoop geld maar de bonen waar erg zacht en melig. De rest was prima.

Antwort von Mr. Sushi

Jammer dat u niet over alles in uw bestelling tevreden was dit keer. Neem graag even telefonisch contact op bij ontevredenheid, zodat we kunnen kijken of we dit netjes met u op kunnen lossen.

Suzanne
17 August 2024

Heerlijke pokebowl met kip besteld. Ruim voldoende in kwantiteit en smaakte heerlijk. Prijs 15€ aan de dure kant…

Rob
4 August 2024

Mooi op tijd gebracht en het belangrijkste is, het eten is echt super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marij
29 Juli 2024
WTC
21 Juli 2024

Heel tevreden!

Marion Beurskens
14 Juli 2024

Het was heerlijk